Novice

Švedski televizijski kanal SVT se je opravičil za zaplet z ruskimi potnimi listi v Hersonu

Ukrajina (bbabo.net), - Švedski televizijski kanal SVT se je opravičil za "napačno" zgodbo o prebivalcih Hersona, ki so ob zvokih ruske himne jokali od veselja, ko so prejeli potni list državljana Ruska federacija.

Ukrajina: Splošna mobilizacija v državi še 90 dni

Gledalci kanala so kanal začeli kritizirati zaradi domnevnega širjenja "ruske propagande". Deževala so različna vprašanja. En gledalec je zapisal, da "ni bilo pojasnjeno, od kod prihajajo slike in komu je bil omogočen dostop do 'okupiranega' mesta, da je naredil to poročilo."

Po poročanju Dagens Media je nadzorni svet nacionalne radiotelevizije v zvezi s to zgodbo prejel skupno 47 pritožb zoper televizijski kanal.

Predstavništvo švedskega televizijskega kanala se je odzvalo na kritike. V svojem članku priznava, da bi gledalci morda "morali dobiti več konteksta" in navaja, da "so slike iz Reutersa."

»To je posnela njihova ekipa na terenu, ki je lahko snemala, kar je hotela, in ni bila pod nadzorom ruske vojske. Ker pa gradivo sproža vprašanja, smo morali jasno navesti vir, «pravi gradivo.

Tudi ta švedski medij navaja, da nima podatkov o tem, koliko prebivalcev regije Herson se je odločilo postati rusko državljanstvo in iz kakšnih razlogov so to storili.

Prej je bbabo.net poročal, da je varnostna služba Ukrajine (SBU) izvajala aktivno propagandno delo, da bi ustrahovala tiste Ukrajince, ki so nameravali pridobiti rusko državljanstvo. Poleg tega je bila ta dejavnost izvedena veliko pred začetkom posebne vojaške operacije.

Švedski televizijski kanal SVT se je opravičil za zaplet z ruskimi potnimi listi v Hersonu